Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

 Handlevogn

Handlevognen er tom.


Nyhetsmail

Motta nyheter per epost.

Kundesenter


Retur

Varer som man ønsker å returnere må avtales med vårt kundesenter på telefon 23 05 10 50 eller pr e-post til kundeservice  før returen sendes til oss.  Med alle returer skal det følge et returskjema som du vil få tilsendt på e-post fra oss.
Returer som kommer uten gyldig returskjema vil ikke bli kreditert.

Varer må returneres i originalemballasje og være i en slik stand at de kan selges på ny.
 

Varer som er definert som skaffevarer eller varer tilpasset spesielt til kunde kan vi ikke i alle tilfeller ta i retur. Ved retur av skaffevarer vil det være et returgebyr. Avklar med vårt kundesenter om din retur er omfattet av dette.
 

Synlige transportskader må meldes direkte til sjåføren og merkes på fraktbrev ved mottak av varene. Om skaden ikke er synlig på ytterforpakning, skal skaden meldes til vårt kundesenter på 23 05 10 50 senest 48 timer etter leveransen er mottatt.

 


 
Reklamasjon

    Reklamasjon må meldes innen 10 dager fra mottak. Reklamasjon sendes pr epost til kundeservice
    Produkter med feil skal returneres ubeskadiget i originalemballasje
    Returnummer eller andre meldinger må ikke skrives på originalemballasjen.
    Produkter som returneres uten at feil kan påvises vil bli fakturert gebyr etter leverandørens satser.
    Defekt produkt vil bli reparert, erstattet med nytt produkt eller tilsvarende reparert produkt, eventuelt kreditert
    Produktet skal pakkes på en forsvarlig måte, dette gjelder også for defekte produkter.
    Retur sendt uten gyldig returnummer vil bli avvist og ikke kreditert.